Staan soos 'n aap, dink soos 'n aap, speel soos 'n aap.


Deur jou postuur, terwyl jy mondfluitjie speel, te evalueer kan jy die noue gestremde klank verhoed waarmee meeste beginners sukkel. Het jy al getoets watter klank jy voortbring? Staan voor 'n spieel en evalueer jou postuur, of maak 'n video opname terwyl jy een van jou liedjies speel ek kyk dan daarna. Luister na die klank wat jy voortbring en vergelyk met jou postuur, jou kop, jou skouers, jou bors, heupe, kniee arms, ens. Vra jouself;

1. Is die lugkanale deur my keel en longe oop
2. Is my kop regop en gebalanseerd op my skouers
3. Is my bolyf ontspanne, skouers nie opgetrek of styf nie
4. Kan my longe en diafragma vrylik beweeg
5. Staan los, wieg bietjie saam met die musiek, nie stokstyf, penregop soos 'n paal nie.
6. Lyftaal is 'n groot deel van die musiek maar moet nie jou spel belemmer nie.
7. Met behoorlike belyning klink jy nie net beter nie maar lyk jy ook professioneel.

Kyk bietjie na hierdie illustrasie, kyk na professionele spelers se postuur en leer van die beste. Dis beter om vroegtydig jou postuur te verander as om later daarmee te sukkel.